Blu-ray Disc Player With Full HD 1080p Resolution, Built-in 2.4 GHz Sony Super Wi-Fi, DVD Upscaling to Near HD Quality, Access to the Sony Entertainme

Blu-ray Disc Player With Full HD 1080p Resolution, Built-in 2.4 GHz Sony Super Wi-Fi, DVD Upscaling to Near HD Quality, Access to the Sony Entertainme
alaAverage 3.7

8 Tests

Apr 2024

alaTest hat 8 Testberichte und Kundenbewertungen für Blu-ray Disc Player With Full HD 1080p Resolution, Built-in 2.4 GHz Sony Super Wi-Fi, DVD Upscaling to Near HD Quality, Access to the Sony Entertainme zusammengefasst und analysiert. Im Durchschnitt wurde das Produkt mit 3.7/5 bewertet, verglichen mit einer durchschnittlichen Bewertung von 4.0/5 für andere Produkte.

Im Durchschnitt haben Anwender dieses Produkt mit 73/100 bewertet.

Bewertungsanalyse

(Basierend auf 8 Bewertungen)

Meinungen  

Haftungsausschluss:

Unten ist eine Liste der Bewertungen für diesen oder ähnliche Produkten. Wenn Sie glauben, dass diese Gruppierung falsch ist klicken Sie bitte hier, um das zu melden.
Lesen Sie mehr auf unserer FAQ-Seite.
Zeige 1 - 8 von 8 Testberichte anzeigen: aus Österreich | in anderen Sprachen

Kundenmeinung (amazon.com)

Amazon.com review summary for Blu-ray Disc Player With Full HD 1080p Resolution, Built-in 2.4 GHz Sony Super Wi-Fi, DVD Upscaling to Near HD Quality, Access to the Sony Entertainme

 

alaTest has collected and analyzed 8 user reviews of Blu-ray Disc Player With Full HD 1080p Resolution, Built-in 2.4 GHz Sony Super Wi-Fi, DVD Upscaling to Near HD Quality, Access to the Sony Entertainme from Amazon.com. The average user rating for this product is 3.6/5, compared to an average user rating of 3.8/5 for other products in the same category on Amazon.com.

75% of the reviews on Amazon.com give this product a positive rating.

Apr 2024

Preisvergleich für Blu-ray Disc Player With Full HD 1080p Resolution, Built-in 2.4 GHz Sony Super Wi-Fi, DVD Upscaling to Near HD Quality, Access to the Sony Entertainme

No prices for this product

Ähnliche Blu-ray Player

  • Dieselbe
    Marke