Quantum of Solace (Blu-ray)

Quantum of Solace (Blu-ray)
alaScore -1

2 Tests

Nov 2024

Wir haben 2 Testberichte aus internationalen Quellen analysiert. Das durchschnittliche Testberichtdatum ist der 2009-03-27. Wir haben diese Testberichte mit 205008 Testberichten über DVD Player verglichen. Letztes Update: 2024-11-21.

Bewertungsanalyse

(Basierend auf 2 Bewertungen)

2 Testberichte

Haftungsausschluss:

Unten ist eine Liste der Bewertungen für diesen oder ähnliche Produkten. Wenn Sie glauben, dass diese Gruppierung falsch ist klicken Sie bitte hier, um das zu melden.
Lesen Sie mehr auf unserer FAQ-Seite.
Zeige 1 - 2 von 2 Testberichte anzeigen: aus Österreich | in anderen Sprachen

Expertenbewertung von (thehdroom.com)

Quantum of Solace

 

Unfortunately, Royale's director would not. There are many filmmakers working in film today that might have been able to make the screenplay work (after several more revisions). Marc Forster, he of Finding Neverland and Monster's Ball fame, is not one...

Craig once again excels as 007 ; Solid supporting cast ; Outstanding video and audio presentation ; Trailers included (and in HD to boot!)

Action scenes are too Bourne-esque for their own good ; Screenplay on the slight side ; Bland theme song ; Weak selection of extras all but screams Double Dip

When Casino Royale hit Blu-ray two years ago, it arrived with a supplemental section that was lacking to say the least. Solace proves to be more of the same. The bonuses are minimal, worth only watching once and are of the ‘puff-piece' variety, which...

Mär 2009

Expertenbewertung von : David Vaughn (soundandvision.com)

Quantum of Solace (Blu-ray)

 

Picking up shortly after the end of Casino Royale, Bond (Daniel Craig) pursues those responsible for killing the woman he loved. The quest leads him to a mysterious criminal organization known as Quantum and one of its members, Dominic Greene (Mathieu...

Mär 2009

Preisvergleich für Quantum of Solace (Blu-ray)

No prices for this product

Ähnliche DVD Player

  • Dieselbe
    Marke